火曜日。ぽえ

★★2,25-

  • 今ですね、英語の勉強と称してよつばちゃんねるをみているんですがね*1、かっこいいね、「2ch'er」って! 発音的にはやっぱり「ぬチャ・ぬらぉ」てかんじなのかなかな! -2,31

★★4,25-

  • 気がついたら僕はただの月厨だった。僕はただの月厨だったことに気がついたんだ。
  • まあそれはそれとして、メモして比較してみよう。
    • Welcome!
    • Got any smoked cheese?
    • Sorry, even if we did I couldn't let you have any ...
    • nyoro〜n
    • But you can drink all the tap water you want for free!
    • WELCOMES!
    • DO YOU HAVES ANY SMOKED CHEESE?
    • I DO BUT I CAN'T GIVES IT TO YOU.
    • Welcome!
    • Got any smoked cheese?
    • Even if we did, I totally couldn't let you have any.
    • nyoro〜n
    • You get all the tap water you can down for free!
  • なるほどなるほど。こうなるのか。-4,38

*1:ちょっとあやしい。わかばかな?